Защо SMS съобщения

SMS съобщенията се таксуват на изпратено съобщение!

img

съобщения от споделен канал за комуникация

Съобщенията се изпращат от споделения канал на Connectix, което означава, че от посочения подател, потребителите ще получават съобщения и от други компании, освен Вашата.

алфанумерик /собствен/ номер

Според желанието и конкретните нужди на компанията, може да се открие и собствен-алфанумерик номер /пример: IROCK или 01234/, който ще бъде личен за конкретната компания. Той може да съдържа символи до 11 бр. /латиница и/или цифри/. Избраното от Вас име се проверява за наличност при мобилните оператори.

why-viber

видове съобщения

  • Стандартни /текстови/ съобщения

    Дължината на 1бр. съобщение е до 160 символа на латиница или 70 символа на кирилица. За Ваше удобство сме предвидили опциите: "Транслитерация", която преобразува символите на кирилица - в латиница и Ви предпазва от извънредни разходи. "Multipart SMS", която дава възможност за изпращането на съобщения, по-дълги от броя на зададанети символи и визуализирането им във висок процент от мобилните устройства, като едно съобщение. Удобен, бърз и сигурен начин да се напомни на клиентите за:
    • - статус на поръчката
    • - потвърждение на поръчката
    • - напомняне за събитие
    • - подновяване на договор
    което подпомага за намаляване на загубите.
  • Промоционални съобщения

    Дължината на 1бр. съобщение е до 160 символа на латиница или 70 символа на кирилица. За Ваше удобство сме предвидили опциите: "Транслитерация", която преобразува символите на кирилица - в латиница и Ви предпазва от извънредни разходи. "Multipart SMS", която дава възможност за изпращането на съобщения, по-дълги от броя на зададанети символи и визуализирането им във висок процент от мобилните устройства, като едно съобщение. Най-често използвани, като инструмент в маркетинговия план на бизнеса, за достигане до нови клиенти и генериране на допълнителна печалба.
    • - горещи оферти
    • - купони за намаления
    • - нови продукти
    • - предстоящи разпродажби

Защо да изберете Connectix?


С Connectix намалявате разходите си
Чрез намаляване броя на непотърсените пратки, Вие спестявате от куриерски такси. По данни на наши клиенти, спадът на непотърсени пратки е приблизително 70%*.

Пример:

При 100 бр. непотърсени пратки преди използването на Connectix.
100 x 8** = 800 лв.
При 30 бр. непотърсени след използването на Connectix.
30 x 8** = 240 лв.

Спестени разходи благодарение на Connectix
800 - 240 = 560 лв.!

** Цената е при средна стойност от 4лв. за доставка в посока.


* Тези данни са предоставени доброволно от наши клиенти с цел по-подробно разбиране на дейността на съобщенията, изпращани чрез Connectix. Резултатите на всяка фирма са строго индивидуални и се влияят от редица фактори, като отрасъл, клиенти, брой съобщения, общи условия на фирмата и др.

Увеличавате производителността на бизнеса си
С автоматичното потвърждаване на поръчки Вие намалявате стресът върху Вашите служители и увеличавате едновременната обработка на много поръчки.
Вашите работници са свободни да пакетират или обслужват други клиенти и не губят време в телефонни разговори за потвърждаване на поръчките.
По данни на нашите клиенти, автоматичното потвърждаване на поръчки се използва при над 80% *

* Тези данни са предоставени доброволно от наши клиенти с цел по-подробно разбиране на дейността на съобщенията, изпращани чрез Connectix. Резултатите на всяка фирма са строго индивидуални и се влияят от редица фактори, като отрасъл, клиенти, брой съобщения, общи условия на фирмата и др.

Увеличавате приходите си
С индивидуалните ваучери достигате до нови пазари и увеличавате своите приходи. По данни на наши клиенти, те са увеличили потребителското удоволетворение и са спечелили редовни клиенти, които са им доставили повече от 15%* увеличение на оборота.

* Тези данни са предоставени доброволно от наши клиенти с цел по-подробно разбиране на дейността на съобщенията, изпращани чрез Connectix. Резултатите на всяка фирма са строго индивидуални и се влияят от редица фактори, като отрасъл, клиенти, брой съобщения, общи условия на фирмата и др.